(保安院からのメール、8月6日 19:10:22) 関係者各位 標記の件について、関西電力大飯発電所4号機に係る情報がありましたのでお知ら せします。 本日(8月6日(月))8時12分に発生した大飯発電所4号機の非常用ディーゼル 発電機の排水ポンプに係る続報です。 本日夕方までに、警報発生の原因と考えられる排水ポンプや関連する弁について点 検を行いましたが、原因の特定には至りませんでした。 このため、明日(7日)中を目途に、故障の排水ポンプを工場へ運搬し、分解点検 等、原因調査を行う予定です。 原因調査は1週間程度要する見込みです。 なお、非常用ディーゼル発電機室に貯まった水の排水については、B系の排水ポン プにより問題なく行われています。 また、B系が故障した場合に備え、仮設のポンプにより排水ができるよう措置済み です。 (以下、第1報の内容) -------------------------------- 本日(8月6日(月))8時12分、大飯発電所4号機の中央制御室で、安全設備の いずれかの機器の停止を知らせる警報「安全系CC(コントロールセンター)負荷 トリップ」が発生しました。 現場確認の結果、大飯発電所4号機非常用ディーゼル発電機室に貯まった廃水を2 時間に1回程度排水するポンプ2台のうち通常使用しているA号機が停止したため 警報が発報したものです。 その後、8:44頃、自動的にもう一台のB号機が起動し、排水は問題なく行われ ています。 なお、8:23に警報はリセットされています。 本件は、原子炉の運転や、非常用ディーゼル発電機の機能に影響を与えるものでは ありません。 また、外部への放射性物質による影響はありません。 現在、停止したA号機について、原因を調査中です。 現在、保安検査官が情報収集を行っています。 以上
Very good data could be identified on this online website.
Here in Glendora it is really Fanara's. Domenico's is usually a close 2nd.
I'm the owner with the 68 Red 383 GTS referred to in the 2 post which I've owned for 33 yrs. and whenever I require the car out I normally receive a couple of pleasant complements or someone wants to look it about whether at a stop light, gas station or maybe jogging down the road. Again inside the day I owned a 70 340 Swinger & my brother had a 69. Both were being four speeds with 3:91 Sure Grip and they have been just one heck of the bang for the buck. They had been sharp wanting cars using a excellent performance reputation for the street or strip and heavily promoted by Grand Spaulding Dodge in excess of WLS radio in Chicago.
I simply want to mention I am just beginner to blogging and certainly enjoyed your web page. Likely I’m going to bookmark your blog . You actually have fabulous stories. Thank you for revealing your website.
I simply want to say I am just all new to blogs and really loved your website. More than likely I’m likely to bookmark your blog post . You absolutely come with incredible writings. Thank you for sharing your web site.